بلاگرز اور انسانی حقوق کے محافظوں کے لئے حفاظتی تربیتی ورکشاپ کا انعقاد | Pakistan Press Foundation (PPF)

Pakistan Press Foundation

بلاگرز اور انسانی حقوق کے محافظوں کے لئے حفاظتی تربیتی ورکشاپ کا انعقاد

Pakistan Press Foundation

پاکستان پریس فاؤنڈیشن ( پی پی ایف) نے بلاگرز اور انسانی حقوق کے محافظوں کے لئے اسلام آباد میں تین روزہ سکیورٹی ٹریننگ ورکشاپ کے لئے درخواستیں طلب کرنا شروع کردیں۔ اس تربیت میں جسمانی، ڈیجیٹل اور نفسیاتی سماجی تحفظ سے متعلق سیشن شامل ہوں گے۔

اظہار رائے کی آزادی کو لاحق خطرات کے بدلتے ہوئے منظر نامے پر ایک نظر ڈالنے سے ظاہر ہوتا ہے کہ خطرات تیزی سے زیادہ نفیس ہوتے جا رہے ہیں۔جہاں کبھی جسمانی خطرات غالب تھے، اب ڈیجیٹل دھمکیاں اور دیگر ذرائع سے دھمکیاں پریس اور سول سوسائٹی کے اداکاروں کی خود سنسر شپ کا باعث بن رہی ہیں۔ مجموعی طور پر یہ تربیت شرکاء کی مہارتوں کو فروغ دینے کے لئے تیار کی گئی ہے تاکہ وہ ان مختلف قسم کے خطرات میں سے ہر ایک میں خود کو محفوظ بنا سکیں، جس سے وہ اپنا جمہوری کام محفوظ طریقے سے انجام دے سکیں۔

اب ہم اسلام آباد میں 22 سے 24 اکتوبر 2021 کو ہونے والی آٹھویں ورکشاپ کے لئے نامزدگیاں قبول کررہے ہیں۔ واضح رہے کہ ورکشاپ میں شرکت سے متعلق تمام اخراجات پاکستان پریس فاؤنڈیشن ادا کرے گا۔

اسلام آباد میں آٹھویں تربیتی ورکشاپ میں شرکت میں دلچسپی رکھنے والوں سے سی وی وصول کرنے کی آخری تاریخ جمعہ 15 اکتوبر 2021 ہے۔

جو لوگ ورکشاپ میں شرکت کے خواہشمند ہیں وہ اپنے سی وی اور بلاگز کے لنکس درج ذیل ایڈریس پر بھیج سکتے ہیں safetyworkshops@pakistanpressfoundation.org

-منتخب امیدواروں کو ورکشاپ میں اپنی نشست کی تصدیق کے لئے اپنا کوویڈ-19 ویکسینیشن سرٹیفکیٹ بھیجنا لازمی ہے

 

Translation


Related Posts

Comments are closed.